luni, 1 iunie 2015

OOTD: Lace and boyfriend jeans

La multi ani, copilarie!! Astazi, 1 iunie, sarbatorim Ziua Internationala a Copilului si totodata ne bucuram ca intram in sezonul estival(eu iubesc marea si d'abia astept concediul in Thassos). Cu gandul la concediu si la marea de azur, am achizitionat de la Kurtmann o pereche de jeansi boyfriend foarte lejeri si un maieut de culoare turcoaz. Fiind mai degraba adepta stilului Pin-up si a articolelor de imbracaminte ce pun in evidenta formele, eleganta si feminitatea, nu ma atrageau deloc jeansii boyfriend. Iata-ma zilele trecute cum pun eu in cos o pereche de jeansi Bull&Bear a caror culoare si croi m-au atras... Singura marime disponibila era 42 si ma gandeam ca o sa-mi fie mari, insa 'am riscat' stiind ca pot sa-i dau retur daca nu mi se potrivesc. Cand am primit coletul si i-am vazut mi s-au parut uriasi(sunt largi in talie cam cu doua numere) dar imbracati si stransi cu o curea sunt foarte chic. Sunt cei mai comozi blugi pe care ii am, materialul fiind subtirel si culoarea chiar este frumoasa, zdrentuiti atat cat trebuie. Peste maieutul turcoaz am imbracat o bluza din dantela de culoare crem, un duo extrem de reusit. O pereche de sneakers cu imprimeu floral, achizitionati de la Amiclubwear/Pink Basis, au completat tinuta. Jeansii astia dau impresia ca ai slabit cateva kilograme si acum iti sunt mari, ceea ce poate fi un truc de care avem nevoie cateodata... ; ))* 
Outfit:
Boyfriend jeans Pull&Bear via Kurtmann.ro(click Here)
Top Bershka via Kurtmann.ro(click Here)
Lace blouse Oasap
Sneakers Amiclubwear/Pink Basis(click Here)

 Accesorii Soufeel(click Here)si Pandora. <3










Kisses, G

6 comentarii:

  1. Blugii sunt superbi,si itreg outfit-ul,iti sta superb asa,pupicei <3.Mie imi plac blugii boyfriend tare mult <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Oana! Eu n-am mai nimerit pana acum o pereche care sa ma atragadl dar iata ca astia imi plac! : ))*

      Ștergere
  2. Am admirat tinuta asta inca de cand am vazut-o pe Fb! Imi place foarte mult combinatia cromatica, alaturarea inedita a elementelor! In plus, iti vine excelent, arati super! Cred ca imi iau si eu acel maiou... ;)

    Pupicei, Georgia!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Love tha jeans!! SI tu arati fantastic honey!!:*

    RăspundețiȘtergere