marți, 12 mai 2015

Review Born Pretty Store stamping plate BP-36

Saptamana trecuta am primit un colet cu trei placute de stampilat(stamping plates) de la Born Pretty Store. Au foarte multe accesorii pentru manichiuri si diverse alte produse insa vroiam sa incerc placutele pentru stampilat. Trei dintre ele mi-au atras atentia in mod deosebit: una mai mare, dreptunghiulara, cu mai multe modele vintage si alte doua placute rotunde, una cu tema nautica si cealalta cu simboluri french. ; )

 Born Pretty Store stamping plate BP-36(folia de protectie trebuie indepartata inainte de a folosi placuta ; )


Astazi am folosit cateva modele de pe placuta cu simbolurile french, BP-36(croissant, turnul Eiffel, expresii in franceza, porumbel, moara de vant si modele cu fleur-de-lys). O gasiti Aici la pretul de 1.99 USD. Modelele de pe placuta se imprima foarte bine(am vazut multe manichiuri foarte frumoase realizate cu aceste placute de la Born Pretty, mai ales la Oana - Unghiutze Colorate-Happy Nails) insa este nevoie de putin exercitiu pentru a reusi acest lucru! Eu sunt novice la capitolul stamping nails si trebuie sa deprind mai bine tehnica asta pentru a nu fi nevoita sa refac baza manichiurii de mai multe ori... : ))





Baza manichiurii: Golden Rose Color Expert 05, 72, 75, Rich Color 05(si 115 pe unghia degetului mare).



 Codul RRGX31 va ofera discount de 10% din valoarea comenzii, iar transportul este international si gratuit.

Kisses, G

8 comentarii:

  1. Si eu m-am chinuit un pic la inceput cu stampilatul, dar pana la urma cand am vazut ce modele dragute ies, am zis ca merita :p Foarte faina manichiura! Culorile imi plac in mod deosebit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Intr-adevar, arata tare bine manichiurile stampilate, d'asta ma incapatanez si eu sa mai incerc! : )

      Ștergere
  2. Heyyyy ce frumoase sunt,sa mai faci.Pupicei si multumesc pentru link <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau si eu niste stampile de acestea pentru unghii...ma descurc eu atunci sa le Folosesc...sunt chiar faine!
    O intrebare am: coletele ajung la posta locala?
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place manichiura ta! Placutele alese sunt foarte tentante, mai ales cea cu modele vintage, de abea astept sa vad cu ce combinatii ne vei surprinde :)

    RăspundețiȘtergere