miercuri, 18 martie 2015

Review: Lapte demachiant Ivatherm Aquafil Light

Se simte miros de primavara! Miroase a verde, a proaspat, a curat... Seara te ajuta sa ai un somn lin iar dimineata iti da energie si pofta de viata.
Nu, nu este reclama la vreun detergent sau parfum, este noul lapte demachiant lejer pentru fata si ochi Aquafil Light de la Ivatherm!
Ma asteptam sa fie un produs bun, performant, asa cum ne-a obisnuit Ivatherm, si bineinteles ca asteptarile mi-au fost confirmate inca din primele zile de cand am inceput testarea.
Folosesc de o luna de zile laptele demachiant Ivatherm Aquafil Light, potrivit pentru piele sensibila, normala si mixta (eu am tenul mixt), si a devenit preferatul meu dintre produsele demachiante. Inlatura eficient machiajul, intr-un mod delicat si in acelasi timp hidrateaza tenul si are proprietati antiinflamatorii. Ajuta la eliminarea toxinelor si imbunatateste respiratia cutanata.
Contine Aquaxyl ® ce are actiune hidratanta prin echilibrarea fluxului hidric cutanat. Ca urmare a limitarii pierderilor de apa si optimizarii rezervelor hidrice, pielea devine, fina si elastica.
Calmiskin®, bogat in flavonoide, reduce inflamatia si creste starea de confort. Apa termala Herculane are proprietati antiinflamatorii dovedite, fiind indicata pentru pielea sensibila si reactiva. Calmeaza pielea si are efect antiiritant.

Ambalajul este practic, tub de 200 ml, fiind nevoie de putin produs la o demachiere (dupa o luna de zile de demachiere zilnica eu inca nu am terminat un tub). Il puteti achizitiona si din magazinul online Ivatherm (Aici), la pretul de 50,38 lei. Urmariti pagina de Facebook Ivatherm (Aici) pentru a fi la curent cu promotiile! ; )


De obicei folosesc tus rezistent pe pleoape si rimel waterproof (am o sensibilitate la lumina, frig, curent si imi lacrimeaza ochii), asa ca inainte indepartam mai greu machiajul doar cu lotiunea micelara. Acum folosesc laptele demachiant Aquafil Light si in zona ochilor, doar la final imbib o discheta demachianta in lotiunea micelara si sterg usor (mi se pare mie ca vad mai clar astfel, neramanand surplus de lapte demachiant : ).
Va recomand sa folositi si crema din aceeasi gama Aquafil Light (sau cea potrivita tenului vostru) si Apa Termala Herculane Spray. <3


Kisses, G

3 comentarii:

  1. Acesta este un demachiant care m-ar face sa-l tradez - fara remuscari :)) - pe cel pe care il folosesc de atata amar de vreme! Referitor la fotografii, n-am putut sa nu remarc si faptul ca manichiura ta arata fenomenal!

    Multumesc pentru review, Georgia! Intotdeauna e binevenita inca o confirmare in privinta calitatii unui produs!

    Kisseeees!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, Ilda! Nu putea sa lipseasca si o manichiura primavaratica... ; )*

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mai am putin si termin un lapte demachiant de la ROC, care mi-a placut, insa parca tot ajung la micelare! :D
    Despre acest produs am tot citit in blogosfera...si m-ar tenta sa il cumpar...dar inca ma mai gandesc!
    Pupici
    ps: Frumoasa manichiura ta!
    http://loredanamanciu.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere