marți, 30 septembrie 2014

OOTD: In Herastrau, dupa ghinde si castane

Astazi am fost impreuna cu fiul meu Nicholas in Parcul Herastrau dupa ghinde si castane (materiale necesare orelor de arte vizuale si abilitati practice : ). A fost o zi relaxanta (dupa expozitia Cosmetics Beauty Hair de la Romexpo SA unde am machiat la standul Golden Rose <3), usor friguroasa pana in jurul pranzului, tocmai potrivita pentru a imbraca unul dintre puloverele recent achizitionate de la Kurtmann.ro si pentru bocanceii de la Amiclubwear.
Sunt absolut indragostita de parul meu, recent vopsit (de catre hairstylistul meu, Paul Balaneanu, pe care il gasiti la Salon Elis si la Balaneanu Family Studio) cu vopseaua organica OWAY. Este singura vopsea care totodata si repara structura firului de par, redandu-i vitalitatea si stralucirea. Au si produse pentru ingrijirea parului si pentru hairstyle si trebuie neaparat sa aflu mai multe detalii despre aceasta firma si de unde pot fi achizitionate produsele.
Ramele de ochelari cateye (mare fita, toata lumea ma intreaba de unde i-am luat : ) sunt achizitionate de la Dystyle.ro si, ulterior, am fost la optica si mi-au pus lentile cu dioptrii (am o miopie mica).
Vreau sa multumesc fetelor care m-au vizitat si m-au 'tras de manecuta' (fiind preocupata cu machiajele) la standul Golden Rose de la Cosmetics Beauty Hair (in perioada 25 - 28 septembrie).
Va recomand cu drag sa incercati produsele de make-up (si ojele, normal) Golden Rose si sa va convingeti de calitatea lor (in special a celor din colectiile noi). :*

 Outfit: 
Pulover (sweater) Pimkie via Kurtmann.ro (click Here),
 Ripped boyfriend jeans OASAP (click Here), 
Boots Amiclubwear (click Here), 
Cateye glasses Dystyle.ro (click Here).













Machiaj realizat integral cu produse Golden Rose pe care le puteti achizitiona si online de la www.cosmania.ro.
Produse folosite: Golden Rose Perfect Finish Liquid Foundation 57 (ca si baza) si Liquid Powder Mineral Foundation 08, Stick concealer 03, True Matte Pressed Powder 05, Mineral Bronze Powder 03, Selective Color Palette eyeshadow 02, Dream eyes eyeliner 407, 3D Fantastic Lash Mascara, Eyebrow Powder 104, Dream Lips lipliner 517, Velvet Matte Lipstick 06 si 22.
Noul fond de ten de la Golden Rose, Perfect Finish Liquid Foundation (il gasiti Aici), are acoperire usoara spre medie insa este foarte placut si fin, rezistent si nu se transfera pe haine! Imi place sa il folosesc ca si baza de machiaj si in zona T sa aplic fondul de ten mineral Liquid Powder care are putere mare de acoperire (ati vazut pe pagina de facebook Gia Make-up Blog, in colajul inainte si dupa, cat de bine acopera acneea).
Pudra True Matte este foarte fina si are putere mare de acoperire fara a incarca in exces tenul.
Rujurile Velvet Matte sunt super pigmentate si rezistente; creioanele dream eyes si lips vi le recomand, la fel si pudra pentru sprancene (gasiti Aici nuanta potrivita). Rimelul 3D Fantastic Lash Mascara are aplicatorul cu peri mici si subtiri ce definesc si separa foarte bine genele si le confera alungire. <3



Am descoperit ca in locul magazinelor din "H" (la intrarea in Herastrau, cea de la Piata Presei) s-a deschis o super berarie unde se tin si concerte. Maine 1 octombrie au concert acolo cei de Dust N'Bones, una dintre cele mai apreciate trupe tribut Guns N'Roses. Mai multe detalii aflati pe siteul Berariei H, www.berariah.ro.

Impreuna cu fiul meu, Nicholas. <3
Captura zilei! ; )

Kisses, G

13 comentarii:

  1. E superba poza cu tine si cu Nicholas. Ar trebui sa o inramezi. Tinuta imi place muuuult; e exact pe gustul meu. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbă tinuta,ești o mămica frumoasa și ai un copil superb♥

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe pozele.imi plac si ghetele .

    RăspundețiȘtergere
  4. Gia, eşti o prezenţă deosebită! ♥
    Frumoase poze, băiatul tău chiar are talent, iar cea în care sunteţi amândoi, are o căldură aparte! ♥
    Pupici! ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult tinuta ta, se potriveste exceptional la culoarea parului tau! Esti o mamica foarte frumoasa si ai un baietel minunat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci! <3 Ghetele nu sunt din piele naturala insa sunt calitative. :*

    RăspundețiȘtergere