sâmbătă, 19 iulie 2014

My new bohemian style beautiful dress

Stiu ca sunteti nerabdatoare sa aflati mai multe detalii despre rochita pe care v-am aratat-o pe pagina de facebook Gia Makeup Blog (mai multe poze ati vazut daca ma urmariti si pe Instagram ; )!
Ei bine, rochita am achizitionat-o de la Rosegal (de Aici) la pretul de 10.04$. M-a atras printul deosebit cu flori exotice si culori vii care se intrepatrund foarte frumos si croiala care avantajeaza si pune in evidenta un bust generos. ; )

Cand a sosit coletul (intr-un plic de 15 pe 20 cm) si am vazut cat de mica este rochita, m-am rugat sa intru in ea si sa o pot purta macar la plaja. Eeeeei, imbracata se schimba calimera! Este de lungime medie (eu am 1.70 cm inaltime si imi vine pana deasupra genunchilor) si se aseaza foarte frumos pe corp (mie imi place sa o port lasand la vedere umerii goi). Poate fi purtata atat in concediu la mare cat si la o tinuta casual. Mi-ar fi placut sa o am atunci cand am fost in concediu in Thassos si sa fac poze pe plaja Makriammos (plaja de marmura) pentru ca s-ar fi incadrat mult mai bine in acel peisaj...


In curtea casei mele...
... si pe strada (in curte ieseau cam inchise pozele). Sandalutele sunt de la New Look (nu am avut in garderoba alte sandale mai potrivite). Sunt curioasa voi ce sandale ati purta la aceasta rochita!?


Iubesc pozele in care par asa slaba! :D

Va place bronzul meu, daaa? : ))))



Am asortat-o cu o pereche de cercei (cei cu piatra galbena) achizitionati tot de la Rosegal (ii gasiti Aici).
Bijuteriile comandate alaturi de rochita.

Cercei cu piatra galbena si cristale - ii gasiti Aici la pretul de 1.89$
Cercei cu piatra albastra si cristale - ii gasiti Aici la pretul de 1.81$

Cercei cu vulpite (so cute) - ii gasiti Aici la pretul de 2.85$
Bratara cu inel in forma de cruce - o gasiti Aici la pretul de 1.31$




Kisses, G

9 comentarii:

  1. foarte frumusica esti in rochita asta,iti sta foarte bine <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de draguta este rochita!!!
    S-o porti cu bucurie!
    Imi plac si cerceii mult. Sunt slabiciunea mea si niciodata nu mi se pare ca am prea mult! :).
    Week-end placut!
    Claudia
    http://themagicaljourneyofmylife.blogspot.ro/2014/07/real-men-barbati-adevarati.html

    RăspundețiȘtergere
  3. inelul acela cu cruce este atat de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. la prima vedere nu m-a atras rochia, dar pe tine vine excelent <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Rochiţa îţi vine perfect, iar bronzul tău e superb! ♥
    Mă minunez fără încetare de preţurile tuturor produselor! ♥
    Frumoşi tare acei cerceluşi cu pietricică galbenă, să te bucuri încântată de toate! ♥
    Eu spun că merge purtată şi cu o pereche de platforme nude, crem, poate chiar roz (ar completa printul ei interesant) ♥
    Te pup, Gia! :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumoasa rochita.. :) imi place tare mult si se potriveste stilului tau nebunatic. :d
    te pupacesc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa, dar si sandalele sunt superbe.


    Te pup

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere