luni, 18 noiembrie 2013

Golden Rose Jolly Jewels 114

Din seria "sclipicioaselor" de la Golden Rose astazi va prezint Jolly Jewels 114.  Este compusa din glitter/ confeti rotund, argintiu si turcoaz si de tip rectangular in nuante de turcoaz si roz (mai mare). Am aplicat-o in doua straturi subtiri peste o baza colorata (Golden Rose Rich Color 19 - un strat).
Lacurile de unghii si produsele de makeup Golden Rose le puteti achizitiona prin intermediul magazinului on line www.cosmania.ro, importatori directi ai brandului turcesc. Dati Like & share paginii de facebook Golden Rose Romania pentru a fi la curent cu noutatile.








Colectia Golden Rose Jolly Jewels este compusa din 23 de lacuri de unghii speciale; glitterul magic confera unghiilor reflexiile pietrelor pretioase. Pentru un stil individualizat, se poate aplica baza, un lac de unghii colorat de la Golden Rose si apoi Jolly Jewels.








Kisses, G

9 comentarii:

  1. Oaa cum de am ratat nuanta asta?! E superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. : )) Si eu le descopar pe rand si ma minunez de ele! Pe unghiute se vad mult mai frumos fata de margarete. <3

      Ștergere
  2. nemaipomenit de frumoase,abea astept sa pun si eu labutele pe colectia asta :)) <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte folositoare swatchurile. Cand am cautat eu nu am gasit nimic sa ma multumeasca pe sfantul Google. Multumim

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeule, m-am indragostit !

    www.culore.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere