miercuri, 26 iunie 2013

The Polishes Challenge: 6. Cool

Tema cu numarul sase din seria The Polishes Challenge, este una rece/cool. Am ales doua oje albastre: China Glaze Man Hunt - un albastru ultramarin mat, superb - si sclipicioasa LA Colors Aqua Crystals. M-am jucat putin in Polyvore si am realizat un colaj(multumesc Ralucai pentru tips-uri : * ).


China Glaze Man Hunt - doua straturi

Ulterior am aplicat, razant, benzi pentru unghii si doua straturi de oja LA Colors Aqua Crystals. Dupa ce s-a uscat oja sclipicioasa(trebuia sa o las mai mult sa se usuce bine) am dezlipit benzile si am aplicat top coat. La baza fiecarei unghii am pus cate o capsa rotunda.




Pentru ca nu imi place sa am acelasi model pe toate unghiile, am adaugat mai multe capse - mai micute - pe inelar(am cam incarcat modelul... : )))).

China Glaze Man Hunt si LA Colors Aqua Crystals


Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:




Kisses, G

13 comentarii:

  1. OMG, ce superbitate de manichiuraaaa! Divina!

    RăspundețiȘtergere
  2. oooooooo ce superbaaa e culoare man haunt, de manichiura nu cred ca mai are rost sa spun cat imi place <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt minunate unghiutele tale. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb modelul! Iar de oje nu mai spun. Imi plac foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Absolut superba manichiura :* modelul imi aduce aminte de scoicile de la mare :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoasa este! Ma duce cu mintea la mare si la scoici :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. hi hi, si eu am folosit tot albastru. Imi place mult modelul facut! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. M-am indragostit de manichiura ta :X:X se vede tare frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc, fetelor! Si pe mine tot cu gândul la mare si la scoici m-a dus cu gândul manichiura după ce am realizat-o. ; ))****

    RăspundețiȘtergere