miercuri, 19 iunie 2013

The Polishes Challenge: 5. Warm

Pentru realizarea manichiurii cu numarul cinci a colaborarii ”The Polishes Challenge”, a trebuit sa folosim oje in culori calde. Am ales doua oje crackle(care crapa) pe care nu vi le-am mai aratat si o baza aurie. Mie imi place efectul dat de aceste oje!





Produse folosite: KIKO Rock - top #603, Medusa #09, Beauty UK posh polish #Olympic gold, Kallos high gloss quick dry




 Oja de baza: Beauty UK posh polish # Olympic gold, un strat


Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:




Kisses, G

15 comentarii:

  1. Ce frumoasa este nuanta ojei KIKO. Mi-ar placea totusi mai mult daca ar fi o oja simpla, nu crack.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar are o nuanta foarte frumoasa! Mie imi place si asa crapacioasa! : ))*

      Ștergere
  2. ce frumoasa este oja Kiko.

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-ai facut pofta de oje crapacioasee <3 ce culori frumoase <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi hi nu le mai folosisem de mult timp; am si rosu, albastru, orange, alb, negru... : ))*

      Ștergere
  4. Ce frumoasa culoarea are oja Medusa. <3
    Nici nu-mi amintesc de cand nu am folosit crackle, parca nu ma mai atrag.
    Arata frumos combinatiile tale! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e tare draguta si parca am dat 5 sau 6 lei pe una(am si alte nuante ; )*

      Ștergere
  5. Prima manichiura imi place cel mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Oja Medusa este superba si se vede frumos in combinatie cu oja aurie. Datorita tie, mi-am amintit ca am si eu vreo 2 oje de genul asta si nu le-am folosit. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. : ))) Eu le-am purtat numai in combinatie cu o baza aurie sau argintie si doar pe inelare, restul simple... Cautam oje in nuante calde pe care nu le-am mai aratat pe blog si asa am dat peste crapacioase... :D

      Ștergere
  7. Imi place oja pe care ai folosit-o ca baza. Estre interesant ca ea nu mi se pare de vara, insa cu rozul ai reusit sa ii dai acel ceva. Felicitari.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Wooow, m-am indragostit de Beauty UK :X

    RăspundețiȘtergere