joi, 6 iunie 2013

Summer GIVEAWAY - Concurs Pedichiuri

In urma cu aproximativ doua saptamani am anuntat pe pagina de fan a blogului(GIA MAKEUP BLOG) ca organizez un concurs de pedichiuri. Deoarece am avut o singura inscriere, m-am gandit ca poate nu am promovat concursul indeajuns, asa ca m-am decis sa fac o postare si pe blog.

Asadar, trebuie sa realizati o pedichiura estivala - tema fiind: ”Hello Summer!”- si sa scrieti litera G pe degetul mare(de la care picior preferati). Astept e-mail la georgia.tanase@gmail.com, pana la data de 23.06.2013, cu doua - trei poze clare(aveti grija sa respectati conditiile de mai sus) si cateva cuvinte despre produsele folosite/tehnica etc
In functie de inscrieri, voi publica pedichiurile la final, intr-o singura postare sau, daca vor fi mai multe participante(m-as bucura tare mult!), le voi dedica mai multe postari...


 Premiul: o pila de unghii Salon professional, sclipici alb, paiete aurii, catifea roz aprins, stickere pentru unghii, o rozeta, trei oje pentru stamping(pentru stampilat), o oja Coral Prosilk #115 si una #101.
Concursul este deschis national(doar pe teritoriul Romaniei).
Succes!

 My summer pedi:





 Produse folosite: China Glaze #Happy go lucky, Barry M #Mint green, Color Club #Edie, Astor #325, Flormar #437, China Glaze #Peachy keen, Nails INC #Kensington palace gardens, Flormar #M117, OPI #Red lights ahead...where?
Ojele China Glaze, OPI si Color Club le puteti comanda la Beauty In The Bottle.



Kisses, G

8 comentarii: