luni, 10 iunie 2013

Disney Nails

Ieri v-am aratat pe pagina de fan a blogului - GIA MAKEUP BLOG - manichiura cu care am castigat concursul organizat de Alessandra, avand ca tema: Disney! Aici puteti vedea manichiurile tuturor participantelor la acest concurs(toate sunt foarte frumoase si imi inchipui ce greu i-a fost Sandrei sa aleaga castigatoarea premiului I )***.
Am realizat o manichiura colorata(desi este pictata pe un fond inchis), cu floricele si Flora, personajul mirositor din Bambi : )))))))))) In mijlocul floricelelor am aplicat tinte/capse pentru nail art.
Sper sa va placa si voua si multumesc Sandrei pentru premiul aniversar! ; )
Va las cu mai multe poze...






Kisses, G

13 comentarii:

  1. wow, arata superb! Imi plac culorile vesele folosite, desi fundalul a fost inchis :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata demential unghiutele tale!
    Felicitari!
    Arta, asta e pe unghiutele tale!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase imi place mult cum ai pictat-o pe Flora, Felicitari!!! pupici :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte,foarte frumoase unghiutele tale! Imi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Credit for this goes to polish art addiction. Leslie made this design first, and you just altered It a little and gave NO credit to her. If you try someone else's design, you must credit them!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello! This was my inspirational draw: http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?itemId=370693577218

      Ștergere
  6. Felicitari! Arata extrem de bine manichiura ta.

    RăspundețiȘtergere
  7. lovely and stunning
    <3

    Please visit and follow my blog

    http://danicastark.blogspot.com/2013/06/efox-city-review.html

    RăspundețiȘtergere