duminică, 23 iunie 2013

Concurs Pedichiuri: Hello Summer(participante)

Hello Summer! Da, este vara si trebuie sa acordam mai multa atentie si unghiutelor de la picioare! Acesta a fost principalul motiv pentru care am organizat acest concurs; al doilea motiv este bucuria pe care o am atunci cand gasesc in inbox email-uri cu inscrieri si va multumesc din suflet pentru asta!
Astazi este ultima zi in care va mai puteti inscrie la Concurs. Astept email-urile voastre la adresa georgia.tanase@gmail.com

Stiu ca sunteti curioase sa vedeti ce pedichiuri frumoase au mai realizat concurentele, asa ca iata-le:

3. Dumitrascu Florentina - Flormar #39

4. Alyce -
''Chiar daca am picioarele super, mega urate :) am promis ca ma voi inscrie la acest concurs si iata ca am facut-o. Pana acum am purtat unghiutele de la picioare doar intr-o singura culoare,  nu stiu de ce...probabil asa imi este mie mai simplu dar acum cred ca le voi decora si pe acestea mai mult, mai ales ca zilele aceste le-am admirat singura si ma mir ca nu m-am impiedicat pe strada :))))
Modelul este de fapt o imbinare de culori, pe care o poate face oricine este mai neindemanatic, asa ca mine :) Sper sa va placa!''



5. Bazavan Diana Maria -


”Buna tuturor!
In primul rand multumesc pentru organizarea acestui concurs! : )
Tin sa precizez ca am o pasiune pentru pictarea unghiutelor, din acest motiv m-am gandit sa ma inscriu si eu la acest concurs. A fost o provocare pentru mine deoarece nu mi-am mai facut pedichiura de acest gen pana acum (in sensul ca ma rezumam la folosirea unei singure nuante, lasand unghiile simple – fara model) si sincer nu ma asteptasem sa fie mai dificil procesul de a picta pe unghiile de la picioare decat pe cele de la maini.
Am ales sa reprezint un peisaj tropical deoarece, de cand am vazut tema de concurs “Hello Summer” m-am dus cu gandul la soare, o plaja cu un cer senin, undeva intr-un coltisor tropical - astfel ca pe fundalul unghiilor mari am pictat un cer albastru, alaturi de nisipuri stralucitoare, am ales sa includ si cate o floare deoarece motivele florale sunt preferatele mele : ) Unghiile mici am preferat sa le las simple pentru a nu incarca, actionand dupa celebra regula “less is more” J am ales sa folosesc culori aprinse, vesele de vara.
Am inceput prin a aplica un strat de oja alba pentru a evidentia culorile, am folosit oja OPI in nuanta Alpine Snow, dupa uscarea ei am continuat sa adaug nuantele de fundal – ajutandu-ma de un buretel, am folosit oja Isabelle Dupont Sheer nr 403 – pentru a crea nisipul, apoi cerul senin cu un albastru pastelat Maybelline Colorama in nuanta 96 Party Blue, apoi am revenit cu oja alba - adaugand cativa norisori pufosi. Oja Max Factor 32 Cactus Green am folosit-o pentru frunze – ajutandu-ma de o pensula subtire, a urmat apoi oja galbena Rimmel I love Lasting Finisg in nuanta 058 Lemon Drop – folosita pentru a crea forma florilor (la fel cu pensula pentru pictura), urmata de ojuta Avon nuanta Coral Beat pentru a accentua mijlocul florilor, iar la final am conturat cu lacul negru  pentru pictura – Eveline, adaugand si cateva umbre pe sub frunze.
Pentru unghiile mici am ales sa folosesc aceleasi nuante folosite in cadrul peisajului tropical: oja galben pastelat de la Rimmel, alaturi de oja Avon – un portocaliu aprins, vibrant.
Hope you like it!:*”





6. Alina -
”Pedichiura mea este gen sailor, am folosit base-coat si doua straturi de oja alba, o oja rosie pe care am aplicat-o pe o banda scotch si ulterior am taiat cu foarfeca si am aplicat-o pe unghii, dupa care am desenat o ancora cu oja albastra.
Succes tuturor si multumim pentru concurs.”






Kisses, G

2 comentarii:

  1. Cel mai mult imi place manichiura cu nr. 5! Foarte frumoasa si reusita este! Sper sa castige!:)Succes concurentelor

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cer scuze pentru confuzia cu manichiura cand de fapt este o pedichiura:D

    RăspundețiȘtergere