duminică, 16 iunie 2013

Concurs Bridal Nails(primele inscrieri)


Stiu ca sunteti curioase sa vedeti manichiurile pentru miresici, asa ca va arat primele trei inscrieri la Concurs.
Multumesc mult fetelor - <3 - si va reamintesc ca va puteti inscrie si voi pana la sfarsitul lunii iunie!


1. Lavinia Monica -
"In primul rand, tin sa mentionez ca pentru modelul realizat am avut o poza de inspiratie, doar ca bineinteles l-am adaptat stilului meu. Pentru floricele am folosit pix cu oja 3d; nu a iesit asa 3d cum ma asteptam pentru ca se usuca foarte greu, dar dupa parerea mea rezultatul este mutumitor. Ca sa creez forma aceea de floricica am apelat si la scobitori, apoi in centru am pus perlute aurii. Si pentru ca m-am gandit sa fie un echilibru in ceea ce priveste manichiura, am decis sa adaug un pic de culoare, rooooz si sa decorez cu perle aurii, ca doar trebuie sa se asorteze cu restul unghiutelor, nuuu? :D
La final folosit ca top coat un lac de la Farmasi si atat, asta a fooost!"






2. Onutza - 
"Am vazut postarea in legatura cu concursul organizat de tine acum cateva zile si am zis sa incerc si eu o manichiura. Gandul m-a trimis la culoarea alba, intrucat consider ca rochia in ziua nuntii trebuie sa aibe inevitabil aceasta culoare. Nu am vrut sa fac un french clasic asa ca m-am gandit la ceva apropiat dar totusi diferit. Dupa ce am aplicat oja alba pentru french mi-am folosit imaginatia in fel si chip si am realizat o manichiura zic eu ciudata dar totodata si foarte finuta, simpluta. Am adaugat putin sclipici argintiu pentru a scoate manichiura in evidenta iar la final am dat un strat de lac pentru unghii.

Pentru realizarea manichiurii am folosit oja alba mata, oja argintie cu sclipici si lac de unghii. Toate sunt de la Kallos; ojele nu m-au tradat niciodata ca sa zic asa, tin mai bine de o saptamana iar eu imi refac manichiura cam la 6-7 zile; mai am si de la alte firme oje dar putine pot sa zic ca m-au impresionat mai mult decat acestea.
Manichiura pe care am realizat-o zic eu ca se potriveste la orice rochie, desi raman tot la ideea clasica de rochie alba. Ca si accesorii eu prefer argintul care se potriveste de minune."











3. Madalina:

"Despre model nu iti pot spune foarte multe, pentru ca este destul de simplu. Insa iti spun ca am folosit o oja Farmec, nr. 7.
  In sticluta, culoarea de baza pare un gri translucid, care acopera bine abia din 3 straturi. Insa adevarata frumusete si-o arata in lumina pentru ca are irizatii roz/lila. Am incercat sa o surprind mai bine in poze, sper ca am reusit. Cu ajutorul unei scobitori plus perlute caviar argintii, am facut acest model: jumatate de inimioara, pe fiecare unghie. In general imi plac lucrurile mai simple. Asa ca rochia ideala la care as asorta aceasta manichiura ar trebuie sa arate in felul urmator:
  • sa fie alba sau ivoire si sa urmareasca linia corpului. iar partea de jos sa fie in forma de sirena.
  • fara maneci, insa sa aibe cupe in forma de inimioara (de aceea am aranjat perlutele asa).
  • detaliile de pe rochie sa fie destul de simple: dantela cu model discret, fara multe aplicatii. "





Kisses, G

10 comentarii:

  1. Dragute toate modelele! Abia astept sa vad si ce au ales urmatoarele concurente:D

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ce-mi plac unghiile concurentei cu nr 2 :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tare mult modelul facut de catre Madalina,insa eu as adauga o inimioara completa pe inelar :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dragute sunt ! Primul model este preferatul meu .Eu in ziua nuntii am fugit de french :)) Initial am vrut rosu insa parca vazusem la prea multe mirese deja,asa ca am ales o baza alb sidefat iar deasupra am aplicat un top coat crapacios.A fost o manichiura de efect si destul de originala atunci,pentru ca abia aparuse oja cracked.Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma gandeam la varianta crackle alb cu baza aurie; merita incercat! ; )*

      Ștergere
  6. Foarte frumoase incrierile. Ma bate gandul sa fac si eu o manichura pt. concurs :-)

    RăspundețiȘtergere