sâmbătă, 22 iunie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri:23.Half Moons

Tema cu numarul 23 a colaborarilor de manichiuri este "Half moons". Desi aveam sabloane pentru a realiza half moons perfecte, nu am avut rabdare sa se usuce bine oja de baza ca sa pot sa le aplic, asa ca le-am facut free hand, cu pensulele ojelor. :d Dungile le-am trasat cu vopsea acril negru si la final am aplicat top coat. As fi vrut sa realizez inca o manichiura cu Essie Mint Candy Apple si half moons cu Essie Beyond Cozy(este foarte frumoasa combinatia), insa n-am mai avut timp asa ca ramane pentru alta data.

Nu uitati de Concursul de Pedichiuri(pana maine va mai puteti inscrie) si de cel de Manichiuri: Bridal Nails(pana la sfarsitul lunii iunie)!



Produse folosite: baza alba Gabrini Matte #M01; half moons: China Glaze #Kiwi Cool - Ada, Flyin' High si Happy go lucky, Delia Fashion #143 si OPI #Red lights ahead... where?;  acril negru si top coat. Ojele China Glaze si OPI le puteti comanda la Beauty In The Bottle(acum puteti profita de promotia 2 oje OPI la 58 ron).



Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:

12 comentarii: