sâmbătă, 8 iunie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 21.Inspired by Artwork

D'abia asteptam tema cu numarul 21 a colaborarilor de manichiuri: Inspired by Artwork, pentru a realiza o manichiura la care ma gandeam de mult timp! Opera de arta care m-a inspirat este, de fapt, un detaliu din scena Crearea lui Adam, pictata de Michelangelo Buonarroti pe tavanul Capelei Sixtine de la Vatican, in perioada 1510 - 1511.
Maestrul il prezinta pe Dumnezeu ridicandu-se in slavi, sprijinindu-se de ingeri si cuprinzand cu bratul stang silueta unei femei, care probabil reprezinta viitoarea femeie care asteapta sa fie creata.
Efectul vizual datorat spatiului dintre degetele celor doua personaje, Adam si Creatorul sau, este asemanator cu cel al unui curent electric. Se creeaza o tensiune dinamica, privitorul fiind aproape capabil sa distinga fluxul energiei divine care trece prin acel spatiu, dand viata primei fiinte umane.
Complexitatea pictorului se observa din mesajul ascuns in creatia sa. La o analiza minutioasa s-a constatat ca sfera in care este pictat creatorul este izbitor de asemanatoare cu creierul uman. Oare ce a vrut sa transmita Michelangelo prin acest fapt? Oare a vrut sa sugereze ca Dumnezeu este o inteligenta deosebita, un creier care poate sa puna in miscare intregile legi universale, sau pur si simplu Creatorul este in mintea umana?



Revenind la manichiura, nu am luat in calcul ca pe unghiile mele minuscule(ca idee, unghia degetului mijlociu masoara 12mm/10 mm, adica doar 1 cm patrat) nu voi reusi sa incadrez cum trebuie scena cu cele doua maini...asa ca, a iesit cam ce se vede in poze! Totusi, sper sa va placa!
Produse folosite: oja de baza - Zoya #Jacqueline; tehnica buretelului: Delia Fashion #144, China Glaze #Something Sweet, Pastel # 97 si  #53, Flormar #095, Coral Prosilk #156; top coat BYS; vopsele acrilice Policolor si acuarele Sonet, pensule Kolinsky 0 si 00.











Oglinda cu Audrey Hepburn am primit-o cadou de la scumpa de Alyce! Saru'mana mult! O ador! <3


Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:

45 de comentarii:

  1. Wow superbe :* de cand ai zis ieri indiciul ma asteptam la o adevarata opera de arta si nu m-am inselat, esti o adevarata artista :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult! Imi pare rau ca nu am reusit sa le incadrez cum trebuie, dar poate data viitoare... :*

      Ștergere
  2. OMG!!!! Una dintre cele mai frumoase manichiuri pe care le-am vazut in ultima vreme. superb ti-a iesit, de fapt ce zic eu aici, superb e putin spus. Nici n-am cuvinte. Felicitari, Georgia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Impressive! Chiar arata superb! Esti foarte talentata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata!M-ai omorat!
    Sunt BESTIALE!

    RăspundețiȘtergere
  5. esti super-mega-extra talentata!!!!! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Manichiura este divina!!! Mirobolanta!! Spectaculoasa!!
    Cat despre oglinduta... sa o folosesti cu placere :*
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. o maniciura mai minunata ca asta nu am vazut <3 e absolut superba <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Ti-au iesit superbe! :X Plus ca ideea e foarte ingenioasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow, cat de perfecte au iesit. E chiar foarte frumos ceea ce ai facut.

    RăspundețiȘtergere
  10. Wooooowwww!! Asta chiar e foarte tare, toate felicitarile mele :*

    RăspundețiȘtergere
  11. wow! wow! wow!! Nu am cuvinte, sunt superbe!! Ai un adevarat talent!! Superbe, superbe!!!
    Iar tema de inspiratie, ce sa mai, perfecte!

    RăspundețiȘtergere
  12. Superba! Deci, crede-ma ca aseara dupa ce ai spus ca este un detaliu din Capela Sixtina, exact imaginea asta mi-a venit in minte. Dar am zis sa ma abtin, pt ca era o surpriza. Le-ai desenat absolut superb. Felicitari si din partea mea. :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Un model surprizator de perfect si detaliat lucrat, nici nu ma asteptam la altceva din partea ta, esti foarte talentata, felicitari si pupici :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt GENIALE! De fiecare daca cand intru pe blog-ul tau si iti vad unghiutele licare mai tare speranta in mine ca desi am unghii mici, pot sa am si eu modele superbe! <3 FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitari Gia, e.. wow! Ireal de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt Divineeee! M-ai lasat fara cuvinte. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  17. deci...sunt BESTIALE...ce sa mai cand ai talent ai nu te incurci :))) imi plac enorm

    RăspundețiȘtergere
  18. E absolut senzationala manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  19. G, esti o artista adevarata! Unghille tale sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  20. Inca de cand am vazut care e tema pentru manichiura din aceasta saptamana, abea am asteptam sa vad ce ai facut tu, fiindca, nici macar o data nu ai dezamagit publicul in materie de modele de manichiura :-D Felicitari ! Ar trebui sa ti se dea un premiu Nobel al unghiilor sau ceva :-)) :-*

    RăspundețiȘtergere
  21. ti-a iesit foarte bine si-mi place ca ne-ai si povestit cate ceva despre pictura :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, Michelangelo a fost o personalitate complexa si admir operele lui!

      Ștergere
  22. Azi m-am intors sa-ti mai admir minunata manichiura, ti-am zis, e DIVINA ! Tot sper ca ne vei spune cam care au fost pasii, tare sunt curioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult! Pai, oja de baza a fost Zoya Jacqueline(un strat); pe urma cu buretelul am aplicat celelalte oje pe care le-am mentionat in postare(Delia Fashion #144, China Glaze #Something Sweet, Pastel # 97 si #53, Flormar #095, Coral Prosilk #156). "Crapaturile" le-am pictat cu acuarele Sonet(maro inchis si putin negru), folosind pensula Kolinsky 0. Mainile: am pictat cu acrilice(alb si galben) forma in mare(ca sa pot lucra ulterior cu acuarele pt ca direct pe oja se strang...); pe urma am facut conturul mainilor cu acuarele Sonet(maro inchis) si pensula Kolinsky 00; am trecut la detalii: lumini/umbre, jucandu-ma cu acuarelele(diluandu-le pt a obtine efectul de la inchis la deschis). La final am aplicat top coat. : )))***

      Ștergere
    2. Pe cat de minunat rezultatul pe atat de complicat .
      Congrats inca o data !

      Ștergere
  23. Vaai cat de frumoase sunt :-* perfecte e singurul cuvant <3

    RăspundețiȘtergere
  24. Mama, deci cat de tare e modelul asta!

    RăspundețiȘtergere