sâmbătă, 29 iunie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 24. Inspired by a Flag

Manichiura pentru colaborarea de astazi am realizat-o... in joaca. Nu eram hotarata asupra steagului de inspiratie; ma gandeam la cel al Africii de Sud sau cel al Marii Britanii - care, in continuare, mi se pare cel mai interesant - si inca mai cautam variante... Nu aveam nimic pe unghiute, nici macar o baza. Am trasat pe o hartie lucioasa trei randuri de oje in culorile albastru, galben si rosu, am bagat pensula evantai in ele si le-am aplicat pe o unghie(ca la one stroke). Mi-a placut rezultatul asa ca am continuat operatiunea si pe celelalte unghiute. Pentru ca nu am avut o baza pe unghii, a trebuit sa aplic aceeasi manevra inca o data ca sa obtin opacitate. Am reusit sa ma murdaresc ca la water marble si tot au ramas urme pe cuticule, insa sper sa va placa manichiura mea patriotica(Inspired by Romanian Flag). ; )*







Produse folosite: China Glaze Man Hunt, Essie Butler Please, China Glaze Happy Go Lucky, Zoya Gia si L'Oreal Color Riche #402 Rouge Cancan


Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:

23 de comentarii:

  1. ce frumos ti-a iessiiiiiit <3 imi place tare mult <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce super ti-au iesit G! Am crezut initial ca ai folosit acrilice! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa, arata foarte bine, mie imi plac :)

    RăspundețiȘtergere
  4. wow, ce superb se vad, nu mi-ar fi trecut prin cap sa folosesc aceasta tehnica, super faine!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place tare mult, chiar am citit cu atentie tehnica de realizare. Cand pun mana pe pensule stiu deja ce sa incerc! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, se pot face combinatii foarte frumoase si efectul este interesant! :*

      Ștergere
  6. Arata foarte bine, iar efectul este interesant. Mie imi place ca ai ales steagul Romaniei, felicitari.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult....ar fi super pt 1 decembrie sa purtam asa unghiute!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult pentru aprecieri! Imi place efectul obținut cu pensula evantai si am sa mai incerc si alte combinatii(insa peste o oja de baza ; ). kisses

    RăspundețiȘtergere
  9. arata super! am observat ca multe ne-am multumit cu drapelul nostru :). zace patriotismul in noi :)).

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase! M-am indragostit de ultima fotografie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesanta ideea cu pensula evantai :) foarte frumoase :*

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna și la mulți ani! Manichiura a ta m a placut foarte mult și o am pus pe articolul meu : http://lastanzadidevotchka.wordpress.com/2013/12/01/manichiura-tricoloara-de-ziua-nationala-romaniei-romanian-flag-inspired-manicure/#more-1104
    Sper ca manichiura mea patriotica va it place :)

    Devotchka

    RăspundețiȘtergere