sâmbătă, 1 iunie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 20. Glitter

Glitter? Yes, please!!! : ))) Astazi avem unghiute sclipitoare si sclipicioase! Am realizat doua manichiuri: una in nuante deschise, pastelate si cealalta in culori inchise. Care va place mai mult?














Produse folosite: baza - China Glaze Something sweet, Barry M Mint green, Essie Beyond cozy; sclipici cu paiete








Produse folosite: LA Colors Black pearl, BYS Starlette , sclipici albastru


Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:

 Venus (Alina) - http://venuschic.blogspot.ro
 Roxana Andronie - http://roxyru.blogspot.ro
 Roxy (Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro

LA MULTI ANI DE 1 IUNIE!
Kisses, G

32 de comentarii:

  1. Unghiutele albastre imi plac muuuuuuuult de tot!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac ambele.. dar eu as purta-o pe a doua.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac ambele, dar dc ar fi sa-mi aleg o preferata aceea ar fi nr 1, este super sweet si girly. Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  4. adorabile amandoua manichiurile sclipicioase, dar prima e cute de tot, pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie-mi plac mai mult culorile inchise, a doua e fix pe placul meu. :D
    Ce frumos e glitterul tau cu paiete.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am perioade cand port numai culori închise si dati cand am chef de culori turbate! : )*

      Ștergere
  6. Prima manichiura este adorabila. Love it! Kiss.

    RăspundețiȘtergere
  7. Prima e dementiala! Imi place absolut tot la ea si as purta-o clar. Si a 2-a arata bine, insa eu nu prea ma dau cu oje inchise pe unghii, ca le am mici si nu arata bine la mine... Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unghiutele mele sunt mai micute decat ale tale dar ma incapatanez sa port culori închise pentru ca imi plac mult! Kisses

      Ștergere
  8. amandoua sunt frumoase, dar preferata mea este prima:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce unghiute mici, delicate si foarte sclipicioase. Imi plac mult! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa... unghiutele mele după gel...!!! Tu ai niste unghii superbe! <3

      Ștergere
  10. Cu siguranta prima e preferata mea :X:X

    RăspundețiȘtergere
  11. Ambele modele sunt absolut superbe!
    Cel putin modelul cu culorile pastelate, imi vine sa iti mananc unghiutele ca cat de scumpele si adorabile sunt.
    cat despre al doilea model, culorile sunt superbe, albastrul acela e absolut superb! <3
    Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult! Ma bucur ca iti plac; sunt micute si se incapataneaza deocamdata sa mai creasca(fara sa se rupă) dar am inceput tratamentul cu lotiunea de intarire de la Farmec care sper sa de-a rezultate bune si in cazul meu. Kisses

      Ștergere
  12. Hmmm greu de ales :* prima e absolut superba si imi plac mult culorile, dar albastru e dragostea mea...deci nu pot alege :* Cand am vazut unghiile m-am gandit ce oja ai folosi de are sclipici asa mare si dupa aceea am observat ca ai folosit paiete, eu ma incurc in aplicarea lor :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Referitor la aplicarea paietelor/glitterelor, te dai cu oja si bagi unghia pur si simplu in glitter si pe urma presezi ușor deasupra; cu ajutorul unei pensule inlaturi excesul de sclipici. Kisses

      Ștergere
  13. Amandaua imi plac tare mult <3dar daca ar fi sa port un model, acesta ar fi primul :* :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Prima manichiura e pentru sirene :)

    RăspundețiȘtergere
  15. nu stiu pe care sa o aleg deoarece imi plac la fel de mult :)

    RăspundețiȘtergere
  16. ah! Ce minunatii! Cele pastelate sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce de sclipici superb!! As spune ca cea deschisa e mai pe gustul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Prima, cea cu paiete este foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere